donderdag 18 februari 2010

Stippeltjes


Het zwart/witte stippen setje voor mijn vriendin is ook eindelijk klaar. Het is een hele "bevalling" geweest. Toen de beha eindelijk bijna af was, de stof was nogal glibberig waardoor het niet makkelijk glad over de padding ging, begaf de transporteur van een van mijn Bernina het en ja hoor de beha zat er in vast.....gevolg een gat erin en rafels.......Dus niet echt meer een beha om kado te geven voor de verjaardag. Het was echt balen want ik had ook geen kant meer. Gelukkig nog wel wat restjes waaruit de handige coupeuse van naailes gelukkig nog een beha heeft kunnen maken. Ik zag er geen heil meer in. Al met al is het een leuk setje geworden van 1 beha met 2 stringetjes.

4 opmerkingen:

  1. wat een productie zeg, je gaat als een speer! leuke setjes geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje, leuk om cadeau te geven hé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie setje heb je gemaakt, leuk om te geven en te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk setje en wat een mooi stofje.
    Mag ik vragen waar je de stof hebt gehaald en of de stof van lycr is of van tricot?

    BeantwoordenVerwijderen