zondag 31 januari 2010

paarse set

Deze week druk in de weer geweest met van alles en nog wat inclusief mijn verjaardag. Ben schandalig verwend en gisteravond super leuke avond gehad met een aantal vrienden. Voor wat het naaiwerk betreft.........de beha is op het stikken van de beugelband en en sluiting werk klaar.

De slips zijn ook al klaar, mooi afgewerkt ben heel tevreden over het naairesultaat maar................ze zakken af.......:-(

Ik ben van het begin af aan al aan het tobben met het maken van een goede slip. Wanneer ik de maatvoering gebruik voor de string ziet ie goed, de maatvoering voor de bikinibroek is ook goed.......maar bij de slip lukt het op de een of andere manier niet. Heb al verschillende aanpassingen gedaan bij het standaard model maar ik denk dat ik maar gewoon helemaal opnieuw ga tekenen. Wil nu ook wel eens een slip die past.......

1 opmerking:

  1. Je dip is in ieder geval weer voorbij! Succes met het opnieuw tekenen van de slip, dat gaat nu vast ook goed lukken!

    BeantwoordenVerwijderen